Strach

01.12.2017

Ten jsem jako malá zažívala často a občas i teď. Nemluvím tu o strachu, kterej zažíváme při hororech, strachu ze tmy, ze samoty, třeba i z písemky a zkoušení ve škole, nebo ochranitelský strach. Mluvím o strachu ze společnosti. To je můj největší strach. 

Je sice hluboko ve vnitru mě samé a od té doby, co vím že strach je brán jako slabost, tak ho v 90% skrývám. Proto si asi většina lidí co mě znají jen tak letmo myslí, že jsem suverén a hrozně statečná, ale jen to umím schovat. Kdybych nechala ten strach vyjít, věřte že bych byla zalezlá jen v posteli :D

Ale kde se ten strach bere?

Z nějaké části jsem si ho udělala sama a za něco můžou reakce lidí na mě, počas života. Je pravda, že teď už si z hlášek (většinou dětí, nebo lidí s nulovým sociálním cítěním) nic nedělám, ale někdy jsou dny, myslím že je má každej, kdy je na vás toho moc, a i pouhý ukázání ve vás sepne úzkost a už zmiňovaný strach ze společnosti. Ale jsou i dny kdy se tomu jen zasměju a říkám si, že třeba příště už se nikomu s tímto postižením smát/divit nebude. Přece všechno zlý musí být pro něco dobrý.

Jak už jsem psala v "Já" tak jeden z největších strachů jsem měla, když jsem opustila základku a měla jsem jít na gympl. Ani nevíte jak hrozně jsem se bála a i brečela. Je to přece jenom na další čtyři roky a otázky typu "Co když se semnou nebude nikdo bavit?", "Co když se mi budou smát?", "Co když mě budou šikanovat?", nic z toho totiž na Kociánce nehrozilo. Ale teď už budu na gymplu přes dva roky a bylo to správný rozhodnutí, potkala jsem tam tolik úžasných lidí a mám tu nejlepší třídu a třídního, co jsem mohla mít a za to DĚKUJU. Hlavně Gabči, Nici M., Nici H. a taky Emě (myslím že ona ví), ale prostě všem. ♥ Taky jsem tam potkala Verču, o ní tu ještě bude určitě něco, už je součást rodiny a moje nejlepší kamarádka.

Prostě jsem se bála zbytečně, samozřejmě najde se všude někdo, kterej na vás nereaguje zrovna pozitivně, ale nic to není.


Michaela Krchňavá
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky