Pozitivní energie

27.01.2018

Občas čteme takový ty životní motta, který nám říkají o tom, že když se budete obklopovat dobrými lidmi, tak budete: úspěšnější, šťastnější, motivovanější a nevím co ještě...je to pravda. To co mě dělá šťastnou jsou moji kamarádi. Ema, Gabča, Max, Míla, Nici, Nici, Ráďa a Verča (podle abecedy, aby jste se nehádali :D) a spoustu dalších. Čas s nimi je můj návod na pozitivní energii. Nemyslím přímo s nimi :D tyhle jsem si našla já, takže prrrr. Samozřejmě se to nikdy neobejde bez malých hádek a řešení kravin typu "Tamta povídala...", "Co si to řekla o něm?" apod. Ale i když jsou dny, kdy mám příšernou náladu, jsem smutná, mám depky, tak minimálně jeden tu pro mě je. Kamarádství je často o dělání kompromisů a občasného podvolení, či ustoupení od názoru, ale stojí to za to.

To že jsem ve většině případu ta až moc hlučně skřeto vysmátá Míša, tak na tom má podíl i moje rodina, sice si rodinu na rozdíl od kamarádů nevybíráme, ale jak každej říká, neměnila bych. 

Nebudeme si nic nalhávat, ale zdrojem štěstí je taky jídlo :D. Jídlo, jídlo a jídlo. Někdy i pití. Já jídlo miluju, dobrý jídlo a taky to jde na mě vidět, ale jak říkám, je to zdroj štěstí, takže mám zásobu na horší časy :D. Sladkosti samozřejmě taky, můžete mi napsat vaše oblíbený jídla a sladkosti.

Seriály a filmy, to je taky to co mi zlepšuje často náladu. Ale jsou to takový ty bezmyšlenkový u kterých se prostě jen smějete, nebo culíte. Takže seriály jako Friends, TBBT, HIMYM, 2 broke girls, Rick and Morty, ...

A moje asi největší štěstí je moje dítě :D, Jenny. Malá černá kulička, kterou jsem si před třemi lety koupila no a od té doby nemám peníze :DD. Je to malý černý knírač.


Stále platí, že pokud vás cokoliv zajímá, tak mi můžete anonymně napsat❤️.

https://zivot-o-pul-metru-niz.webnode.cz/kontakt/


Michaela Krchňavá
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky