Po roce a po Vašich úžasných zprávách

09.10.2020

Hned na začátek bych chtěla moc poděkovat všem, co si dají tu práci po přečtení celého blogu mi napsat. Ty odezvy jsou pořád krásný, i když jsem nic nepřidala už více než rok. Přišlo mi hodně emailů o Vašich příbězích a jestli jsem Vám do teď neodepsala, tak to v nejbližších dnech napravím. Popravdě jsem se k psaní  nechtěla vracet, protože mi to celý přijde až tak dětsky napsaný, ale opak je pravdou, moc se Vám líbí styl, jakým jsem psala a tak cítím povinnost Vám aspoň takto poděkovat. Děkujuuu.

Co se týče mě, tak naposledy jsem tu psala o tom, že jsem úspěšně zvládla maturitu a za ten rok, co jsem tu nebyla jsem už postoupila do druhého ročníku na vysoké. Je šílený, jak to letí. Začátky na vysoké už ale nebyli tak emotivní a krušný jako na gymnáziu, přece jenom už tam chodí dospělí lidé s nějakou průměrnou inteligencí, takže jsem se nesetkala s nikým, kdo by měl nějaké narážky. Není to místo, kde si najdete spoustu kamarádů a trávíte spolu spoustu času, protože při tom množství lidí a přednášek je to nemožné. Co mě ale překvapilo nejvíc bylo to, že na vysoké mě učení baví (u 90% předmětů :D). Už to není jako na gymplu, kde jsem bojovala s přírodovědnými předměty na pomezí propadnutí a němčinou, kterou jsem bytostně nenáviděla. 

Abych tu nemluvila o velké neznámé, tak studuju Bezpečnostní management. Vždycky se lidi ptají, co ze mě bude? Jestli to teda dostuduju, tak bych měla pracovat na vedoucích pozicích Policie, Armády, na ministerstvu nebo i ve veřejné správě, záleží, jaké si budu vybírat semináře. Mě teda osobně nejvíce baví téma celosvětového bezpečí a to konkrétně terorismus, ale u nás to až takové využití nemá. Díky Bohu.

Jako nadále, kdyby Vás cokoliv zajímalo, převážně z fungování v běžném životě s touto nemocí, jsem tu abych Vám odpověděla. Formulář najdete v kontaktech. 

Takže ještě jednou děkuji za tak úžasnou odezvu a kdyby jste měli téma, o kterým mám psát, tak budu moc ráda.



Michaela Krchňavá
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky