Pauza

30.12.2017

Už je to měsíc od posledního článku. Neměla jsem moc inspiraci, co bych vám napsala. Ono je ještě hodně věcí, co vám postupem času řeknu, ale jsou to depresivní myšlenky, takže si nekažme ještě svátky. :D

Jedna z věcí co mě napadla je, že vás určitě zajímají věci, na které byste se mě v reálu nezeptali, tak v "Kontakt"  bude formulář, ale udělám ho od teď úplně anonymní. Když už chci, abyste o této nemoci věděli co nejvíc a nepřišlo vám to nevšední, tak tímto to půjde líp, si myslím. Třeba mi dáte i nějakou inspiraci k dalším článkům, přece jenom, já nevím co nevíte :D.

Napadla mě ještě myšlenka, že bych jsem dávala články z random výletů, akcí a nevím čeho všeho, ale zas se to netýká tolik toho, na čem je ten celej blog postavej. Takže by se z toho stal i trochu víc lifestyle/beauty/travel blog. I třeba recenze na místa, kam rádi s kamarádama chodíme. Je to všechno na vás, pište co jo a co ne :).


Michaela Krchňavá
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky