Odpovědi

17.01.2018

Úplně jste mě zaskočili, kolik dotazů jste mi napsali. Děkuju, je hezký vidět odezvu. ❤

Hodně se mě ptáte, co mi na té nemoci nejvíc vadí. Je to něco, jako byste měli vyjmenovat, co vám nejvíce vadí na vaší sestře. S tou nemocí jsem sžitá, takže je to těžký říct...samozřejmě nedošáhnu na 50% věcí, posměch ostatních mi nikdy moc náladu nezvedne, ani to že je 50% šance na to, že moje děti budou taky takový. Jsou věci negativní, na který se musím dívat pozitivně. Na věci, na který nedošáhnu, tak buďto si zahraju na horolezce a nebo si prostě řeknu někomu, aspoň člověk navazuje kontakty :D. A o narážkách jsem tu psala, už se většinou jen směju takovým lidem a říkám si, že jsou sami chudáci, když je tak vychovali jejich rodiče.

Pak se ptáte na moje oblečení :D. Jestli je to něco "spešl" nebo šité na míru. NE. Můj taťka je prostě BŮH, který umí šít a zkracuje mi oblečení. Ono to není nic "těžkýho". Jak jsem taky už říkala někde, mám jen kratší končetiny . Takže rukávy, nohavice a je to. Většina věcí je z H&M, jestli vás to zajímá :D. Sice píšete, že chodím hezky oblečená, ale já to vidím jako "homeless style" tepláky, mikina, tenisky.

Když vás bude zas něco zajímat, tak v kontaktech ❤

Michaela Krchňavá
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky