Děkuju

25.11.2017

Chci vám říct jedno velký děkuju, všem co to čtou, moc si toho vážím a chtěla jsem taky říct, že kdyby jste měli jakoukoliv otázku nebo připomínku, tak mi napište, protože od toho jsem tady, jednou jsem se rozhodla sdílet můj život, takže :D.

Chci se tu rozepsat o pár věcech a to hlavně o myšlence tohoto blogu a to je dostat tuto nemoc do podvědomí více lidem, aby se nestávali už ty trapný situace, že si lidi na mě a na kohokoliv s touto nemocí ukazují a nebo se mu smějí, popravdě mě už je to po těch 17 letech jedno, ale vím že jsou lidi, kteří kvůli tomu se ani nezačlení do společnosti, i já měla velkej strach z lidí když jsem se dostala na gympl, protože na základce jsem byla v "izolaci" od nechápavých/primitivních lidí.

Michaela Krchňavá
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky